Als ik mijn gekochte ticket doneer vanwege COVID-19, wat gebeurt er met dat geldbedrag?

Dit bedrag wordt verdeeld tussen de uitvoerende(n), de producent en de organisator. Kunstmin neemt verantwoordelijkheid dat dit juist wordt uitgevoerd. Mede door deze donaties en dankzij een faire verdeling van de bedragen krijgen alle partijen een kans op herstel. Je donatie wordt dus in overleg met de betreffende partijen verdeeld tussen de (uitvoerende) maker(s), de producent en jouw theater. Heel veel dank!

Het is slecht weer, gaat de voorstelling wel door?

Hoeveel sneeuw, ijzel of wind er ook is, Kunstmin gaat er altijd vanuit dat de voorstelling plaats kan vinden. Wij zijn dat verplicht aan de producent van de voorstelling. Mocht er onverhoopt toch een voorstelling worden geannuleerd, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen (via de site, e-mail en/of telefonisch). Indien je niet naar het theater kunt komen vanwege het slechte weer of als het openbaar vervoer niet rijdt, kunnen wij hier geen restitutie voor verlenen.

Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief? Onderaan deze pagina vind je een button waarmee je je kunt aanmelden voor onze nieuwsbrief. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief? Er zijn twee manieren om je af te melden van de nieuwsbrief: 1. De afmeldmogelijkheid onderaan elke nieuwsbrief 2. Door ons een e-mail te sturen naar info@kunstmin.nl, met daarin het e-mailadres vermeld waar je de nieuwsbrief op ontvangt