Ticketinformatie

2058

Bel ons met je vraag over je aankoop
Heb je een speciale vraag? Wil je een rolstoelplaats reserveren?
Bel 078 - 639 79 79 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 18.00 uur). 

Mail ons je vraag
Voor een vraag over kaartverkoop: kassa@kunstmin.nl
Voor een andere vraag of suggestie: info@kunstmin.nl

Online kaarten kopen
Je kunt online via iDeal, creditcard of met een Online Giftcard (PODIUM Cadeaukaart, VVV Cadeaukaart of Nationale Kunst & Cultuurkaar) betalen. Na betaling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per mail met je rij en stoelnummer(s) bij de betreffende voorstelling(en). 

Je ontvang je ticket(s) als bijlage bij de bevestigingsmail. Print ze en neem ze als plaatsbewijs mee op de dag/avond van de betreffende voorstelling. Onze medewerker scant je plaatsbewijs zodra je op locatie arriveert. Je kunt je ticket(s) ook laten scannen vanaf je mobiele telefoon.

Eerste en tweede rang in de Grote Zaal
Vanaf elke plaats in de Grote Zaal heb je goed zicht op het podium. Het kan weleens voorkomen dat je vanwege een decorstuk of een geluidsspeaker aan de linker- of rechterzijde wat minder goed zicht hebt op het toneel. Daarom hanteren we in de Grote Zaal twee rangen: een eerste en een tweede rang.

Groepsreserveringen
Voor gezelschappen vanaf 20 personen kun je een voorstel op maat aanvragen bij de afdeling Horeca & Events.

All-in prijzen
De genoemde verkoopprijzen zijn inclusief € 2,50 theaterservice per ticket. Bij ticket(s) voor voorstellingen in de Grote Zaal en de Kleine Zaal van de Schouwburg is een consumptie inbegrepen. Dit geldt niet voor Jeugd & Familie voorstellingen. Bij tickets voor voorstellingen in Machine 3 en Ketel 1 in het Energiehuis is eveneens geen consumptie inbegrepen.

Betaling aan de kassa
De Kunstminkassa accepteert PIN, VVV-Cadeaubon, Kunst- en Cultuurkaart, Podium Cadeaukaart & Theater- & Concertbon. We accepteren geen contanten en creditcard aan de kassa.

Betaling online
iDeal, Creditcard (Mastercard / VISA), VVV-Cadeaukaart, Kunst- en Cultuurkaart & PODIUM Cadeaukaart.

Uitsluitend PIN
Tickets en consumpties bij Kunstmin kun je uitsluitend met je pinpas of met de podiumcadeaukaart betalen.

Plaatsbewijzen per post ontvangen
Wil je na je online bestelling je ticket(s) per post ontvangen? We brengen daarvoor € 4,50 extra per reservering in rekening. De verwerkingstijd voor verzending is gemiddeld een week

Kom op tijd bij de voorstelling of concert
Als de voorstelling is begonnen worden bezoekers die gedurende de voorstelling de zaal verlaten, niet (meer) in de zaal toegelaten. Dit doen wij om de artiest(en) en de andere bezoekers van de voorstelling niet te hinderen. We vragen hiervoor je begrip. Indien er een pauze is, kun je daarna plaatsnemen. 

Ticket(s) kwijt
Voor verloren of vergeten kaarten is de Receptie & Kassa ook op het laatste moment nog bereikbaar, telefonisch of voor aanvang van de voorstelling.

Terugbrengen van theaterkaarten
Eenmaal gekochte kaarten kunnen we niet terugnemen. Ticket(s) ruilen we voor je om tot 48 uur voor de voorstelling. Voor deze service brengen we je € 3,- in rekening. We geven geen geld retour.

Als een voorstelling niet door kan gaan
Wanneer een voorstelling niet door kan gaan, brengen we alle kaarthouders daarvan telefonisch of per mail persoonlijk op de hoogte. Om je deze service te kunnen bieden, vragen we om je contactgegevens.