Veelgestelde vragen

Het is slecht weer, gaat de voorstelling wel door?

Hoeveel sneeuw, ijzel of wind er ook is, Kunstmin gaat er altijd vanuit dat de voorstelling plaats kan vinden. Wij zijn dat verplicht aan de producent van de voorstelling. Mocht er onverhoopt toch een voorstelling worden geannuleerd, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen (via de site, e-mail en/of telefonisch). Indien je niet naar het theater kunt komen vanwege het slechte weer of als het openbaar vervoer niet rijdt, kunnen wij hier geen restitutie voor verlenen.

Kunstmin bezoeken met kinderen of baby's?

Mag mijn kind op schoot? Zowel volwassenen als kinderen krijgen een plaatsbewijs en een eigen stoel toegewezen. Dit is onder andere vanwege de (brand)veiligheid. Stoelverhogers zijn aanwezig. Mag mijn baby mee in de zaal? Het is niet toegestaan om een baby mee in de zaal te nemen. Je baby kan mogelijk de voorstelling verstoren. Bij jeugdvoorstellingen is de vermelde leeftijd de ondergrens. Te jonge kinderen of baby’s kan de toegang worden geweigerd.

Mindervaliden, slechthorenden, etc.

Ik zit in een rolstoel. Hoe kan ik mijn kaarten bestellen? Je kunt telefonisch kaarten bestellen via (078) 639 79 79 of kopen aan de kassa in het Energiehuis. Je kunt ook altijd de kassa mailen via kassa@kunstmin.nl. Zijn er plaatsen voor slechthorenden? Slechthorende bezoekers kunnen gebruik maken van hulpapparatuur. Meld je daarvoor aan op de avond van de voorstelling bij de kassa. Er is ook hulpaparatuur aanwezig die gebruikt kan worden in combinatie met een gehoorapparaat.